dilluns, 23 de març del 2015

RETRAT DE LA VELLA QUARESMA


Imatges: Cinquena cama
Cada divendres tots els nens s'apleguen a la vora del retrat de la Vella Quaresma per escoltar el seu missatge. El personatge va seguint la vida de l'Escola a través de les descripcions que el seu gat misteriós i invisible, en Mus, fa sobre allò que veu cada dia.
La Vella Quaresma ha volgut que els nens coneguéssin l'autor del seu retrat i ha enviat aquest missatge de correu electrònic:



Estimats nens i nenes,

Ja sabeu que com que sóc vella i estic cansada no he pogut venir a l'Escola. Per això, per poder conèixer-vos millor i saber coses vostres, us he enviat en Mus, que ha estat tots aquests dies amb vosaltres encara que no l'hàgiu vist.

També us vaig fer arribar una imatge meva perquè em coneguéssiu millor i sabéssiu com sóc. Però no us vaig enviar una fotografia meva. Vaig fer una cosa millor: us vaig enviar un quadre amb el meu retrat. Vaig demanar a un gran artista pintor que em pintés tal i com sóc, que em fes un retrat i d'aquesta manera, aquest quadre que teniu és una obra d'art.

Aquest pintor que va fer el retrat és un gran artista. Es diu MIQUEL PESCADOR. Té un taller i pinta i pinta i fa quadres molt bonics. Vosaltres teniu la sort que el Sr. Miquel és un professor de l'Escola i el podeu conèixer. Li he demanat que un dia, després de les vacances vingui i us ensenyi com pinta i que, a més pinti amb vosaltres.

Però abans que vingui, vull que ell mateix es presenti. Aquí el teniu.



 
És important que els nens aprenguin a reconèixer el valor de gaudir d'una obra d'art.
Cinquena cama: La Sandra (Cu-cut) i la Xènia (Del Bosc)

Quarta cama: En Max (El Molí)

Tercera cama: En Gerard i la Natàlia (Joguines)

Segona cama: La Sara i l'Anna (Virolets)

Primera cama: En Joel (Del Parc)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.