divendres, 4 d’abril del 2014

CINQUENA CAMA DE LA VELLA QUARESMA








Avui aquest matí, a totes les classes ha arribat aquest missatge de la Vella Quaresma:


Estimats nens i nenes,
Em Mus m’ha explicat que ja heu fet la Gimcana tots. Ara que ja l’heu feta us puc dir un secret: Jo ja sabia que plouria tota la setmana i que podríeu sortir molt i molt poquet al jardí. I mira que us agrada eh? sortir al jardí...
Per això, perquè no haguéssiu d’estar tan quiets a les classes vaig pensar que organitzar una gimcana que us fes fer mooooolt exercici us agradaria.
Bé.... ja se m’acaben les cames i avui me n’heu de venir a treure una. Em traureu la que tingui el sobre amb la sorpresa. Però primer... ja sabeu! M’heu de dir el poema.
Apa doncs, ben tranquils i ben asseguts, us espero a la classe de música a les tres i deu. En Mus també i serà, encara que... per molt que el busqueu, no el veureu. Ell és molt vergonyós.
Us estimo.
LA VELLA QUARESMA.

 Així és que tots els nens i nenes, amb les seves mestres s'han aplegat davant de la Vella i després de dir el poema hem llegit la carta que ens havia deixat:



Nens i nenes,
Cada vegada hi ha més nens i nenes que se saben el poema!!!
Estic contenta perquè he ajudat a alguns nens i nenes a millorar amb l’esforç que els he demanat.
Alguns sa ben escoltar millor, altres s’esforcen més a l’hora de dinar. Altres ja no molesten els companys i altres ja parlen quan estan enfadats.
Alguns però... encara els costa tot plegat. No hi pensen. No se’n recorden de l’esforç que han de fer. Per això els hem d’ajudar.
AJUDAR!!! Quina paraula tan maca. M’agrada que m’ajudin quan necessito alguna cosa i m’agrada ajudar als companys perquè ells estan contents. I aquest és l’esforç que demano: Aquesta setmana haurem d’ajudar els companys. Heu de recordar que ens cal AJUDAR i n’hem d’aprendre.
I ara, si ja heu entès el missatge, em podeu treure la cama.
Espero que us agradi la sorpresa.
Un petó,
VELLA QUARESMA


I tot seguit li han tret la cama. El sobre era darrera de la cama que tenia un patí al peu, que justament havia fet la classeVirolets. la Marta, la mestra de la classe Virolets ha fet sortir ... a treure la cama ja que s'ho ha merescut pel seu esforç. I a la carta que hi havia dins del sobre hi deia:

 

Avui... perquè recordeu que heu d’ajudar els companys us porto una sorpresa que us agradarà.
EL DIMARTS BERENAREU AL JARDÍ AMB MÚSICA!!!
Ah! I a més, li escriuré una carta a en Joan i en Moha, demanant que aquesta setmana a la classe de natació pugueu... JUGAR TOTA L’ESTONA!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.