dimarts, 13 de setembre del 2016

PROCÉS D'ADAPTACIÓ DELS ALUMNES QUE COMENCEN A L'ESCOLA

És del tot necessari acompanyar el procés d'adaptació dels nens a l'Escola segons les necessitats, el ritme i el moment de cada un d'ells.
A les classes d'EI3: Cu-cut, Picarol i El Molí, cal crear un ambient relaxat on cada nen trobi el recurs o l'activitat que el faci sentir més segur i desperti els seus interessos. L'adult ha de mostrar-se proper i afectuós per tal que els alumnes trobin el seu recolzament. El joc simbòlic però també l'activitat musical o de moviment són estímuls que ajuden a lligar-se a l'entorn.
A les classes d'EI4: Contes, Joguines i L'Estel també el joc simbòlic ajuda a integrar els nous companys al grup. Igualment, implicar-los en l'organització de l'aula els farà sentir més útils.
A EI5 també hi ha alumnes nous a les classes Del Parc i Virolets. La conversa genera vincles i emocions i el dibuix, activitat que interessa força en aquesta edat, també els resulta força estimulant.
Imatges de la integració a l'aula dels alumnes nous

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.