dimecres, 10 de febrer del 2016

LA VELLA QUARESMA


La Vella Quaresma, aquest personatge tan entranyable que es presenta després de Carnaval va enviar un missatge a totes les classes dient que faria arribar el seu retrat, fet per l'artista Miquel Pescador, professor de l'Escola perquè ella ja era massa vella per sortir de casa. Va demanar a la classe Contes que  fes un bacallà, a la classe Del Parc que fes un cistell i a la Dori que li preparés un rosari. Es veu, segons va dir la Vella Quaresma, que també arribaria el seu gat, en Mus, amb l'encàrrec d'explicar-li cada tarda tot el que ha vist.
Avui ja estava tot llest: el cistell amb fruites de fang,el bacallà que ha fet falta investigar per saber com era i el rosari que ha resultat ser de colors.
Quan s'ha destapat el quadre, s'ha vist que el seu pintor no havia pintat les cames. Es veu que la Vella Quaresma vol que cada classe en faci una.
Si en Mus li explica bones notícies i tots els nens fan el que ella ha demanat, divendres li hauran de treure una cama i ella ens oferirà una sorpresa.

Imatges d'alumnes de la classe Del Parc elaborant el cistell:


  El cistell:


CARTA DE LA VELLA QUARESMA:

 

HOLA, HOLA, HOLA  A  TOTS!!!!

JA HA ARRIBAT EL MEU QUADRE I EN MUS. ARA JA HEU VIST EL MEU RETRAT. EN MUS TAMBÉ ÉS AQUÍ PERÒ NO CREC QUE EL VEIEU. ESPERO QUE AQUESTA NIT QUAN TORNI A CASA EM DIGUI QUE ELS NENS I NENES DE LES CLASSES CONTES I DEL PARC I LA DORI HAN FET LA SEVA FEINA. EN MUS M’HO EXPLICARÀ TOT.
VINGA, DESTAPEU EL QUADRE PER CONÈIXER-ME I PENGEU EL BACALLÀ, EL ROSARI I EL CISTELL, QUE EN MUS HO VEGI BÉ.
                                                               . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
PERÒ HAUREU VIST QUE EL PINTOR MIQUEL PESCADOR NO M’HA FET LES SET CAMES. PER AIXÒ,, COM QUE VOSALTRES SOU UNA MICA ARTISTES, US LES DEMANO A VOSALTRES.
FAREM UNA COSA... LES CLASSES QUE ENCARA NO M’HEU FET RES: CU-CUT, PICAROL, EL MOLÍ, JOGUINES, L’ESTEL, VIROLETS I DEL BOSC, QUE EM FACIN UNA CAMA CADA I ME LES POSIN QUAN LES ACABIN.
DIVENDRES, SI TOTS HEU FET L'ENCÀRREC, VENIU A VEURE’M I POTSER, POTSER... HI HAURÀ UNA SORPRESA!!! APA, FINS DIVENDRES. A TREBALLAR MOLT!
 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.