dimecres, 5 d’octubre de 2016

AGENDA D'AULA



Tenir clares i ordenades visualment les activitats del dia és una ajuda per aprendre a gestionar el temps.  A primera hora del matí, els nens comenten tot el que faran i amb qui ho faran. Les activitats que es repeteixen al llarg de la setmana queden representades gràficament i així és ben visible la dinàmica del dia, de manera que és possible situar-se temporalment i també en l'espai.
D'altra banda, anticipar les tasques ajuda a assumir canvis, entendre els imprevistos i és un suport que ajuda a tenir més seguretat.

En les imatges, es veuen nens  de la classe Del Parc d'EI5 elaborant els gràfics que representaran les diverses activitats de la setmana de manera conjunta. Aquesta també és una tasca del tot significativa perquè és relativa a allò que viuen i també cooperativa perquè s'han hagut de posar d'acord en la manera d'elaborar les representacions per ser entenedores per a tothom, com ordenar-les, com distribuir-se la feina i assumir rols.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.