Un aspecte clau de l’evolució en l’adaptació a l'Escola dels infants és el vincle
emocional que ells fan amb els seus nous referents. Sentir-se escoltat,
estimat i tenir uns mestres propers i alegres a l’hora que coherents i conseqüents
és clau per un bon desenvolupament global.
Les tutores són els adults principals de referència però ben
aviat es creen nous vincles. A mesura que els petits van coneixen i estimant tots
seus mestres, desapareixen els neguits i inquietuds que inicialment poden sentir, per
començar a poc a poc, a mostrar-se-se cada
vegada més motivats, encuriosits, actius i feliços.
En les imatges es poden veure diferents estratègies per
crear lligams entre infants i mestres. La música, el joc, el moviment, les
històries o contes i la fantasia són recursos tradicionals per motivar els
infants.
En les imatges dels alumnes d'EI3 es veuen els infants interaccionant amb els
mestres d’Educació Infantil.
Imatges dels alumnes d'EI4 fent altres activitats relacionades amb el joc, el coneixement del cos i la pintura.
Imatges dels alumnes d'EI4 fent altres activitats relacionades amb el joc, el coneixement del cos i la pintura.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.