dilluns, 13 de gener del 2014

LLENGUA ANGLESA

La llengua anglesa s'introdueix a l'Escola com una presència natural que els nens i nenes van trobant en el dia a dia, prenent contacte amb aquest idioma de manera progressiva i sense forçar. Els proposem diferents registres, de manera molt lúdica i estimulant no només com una activitat concreta, sinó en la rutina diària. Així és que en el seu entorn, els nens i nenes s'acostumen a sentir aquesta llengua sense diferenciar activitats. També a la classe de música, psicomotricitat... els nens i nenes trobaran estímuls en aquesta llengua que rebrà cadascú a la seva manera, segons el moment on es trobi en la seva evolució. En aquest petit recull de fotografies intentem mostrar les propostes que formen part de les vivències dels nens i nenes.

                                           Anglès amb la Fiona: Especialista nativa d'anglès. Treballa la base del llenguatge. assegura una bona comprensió, una correcta dicció, adquisició de vocabulari i una bona estructura en l'expressió del llenguatge. Tot a través d'activitats lúdiques, de percepció i de moviment. La Fiona també té cura de l'avaluació dels alumnes durant tot el curs. Amb la Fiona els nens i nenes fan dues sessions a la setmana de mitja hora cadascuna.

                                         Amb l'Aran els alumnes fan també dues sessions setmanals de mitja hora. Les seves propostes fan referència al llenguatge oral, corporal i a les activitats dinàmiques, com ara contes, titelles i jocs de moviment. En totes aquestes activitats, l'Aran parla sempre en anglès.



                Dues de les vetlladores que intervenen en l'Educació Infantil realitzen totes les activitats en anglès. Una d'elles, la Pri, té l'anglès com a llengua materna, la qual cosa fa que assegurem una bona dicció.

                  La interacció amb els nois i noies de Secundària és una altra proposta. Aquests nois intervenen tres cops a la setmana a l'hora de dinar i l'estona de després de l'àpat i un dia a la setmana a última hora del dia , que correspon a les rutines, al berenar i petits jocs de llenguatge que ells mateixos es poden encarregar de dur a terne.

                  Finalment, les tutores fan ús de recursos audiovisuals recomanats pel departament d'anglès per completar el projecte d'anglès a l'Educació Infantil.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.