dimarts, 21 de gener de 2014

RACONS A P5



Treballar per racons hem dit altres vegades que beneficia l'evolució dels nens i les nenes de manera global. Si l'altre dia mostràvem uns nens i nenes de P3 treballant segons aquesta metodologia, avui veiem alumnes de la classe Del Parc de P5 fent racons de matemàtica, en els quals treballen tots els aspectes d'aquest llenguatge. En aquest cas, només hi ha nens i nenes d'aquesta classe, més endavant mostrarem els racons on participen alumnes de les tres classes de P5 barrejats.
Treballar bé per racons requeix unes condicions prèvies: cal preparar bé l'espai físic, cal tenir el material adequat, cal tenir una bona programació, planificar bé les activitats, conèixer bé els alumnes, tenir una bona organització i control de les tasques dels nens i les nenes i sobretot, fer una bona avaluació, amb uns indicadors que permetin conèixer bé l'evolució dels nens i nenes.
Les estratègies i coneixements que els alumnes van adquirint tot participant en el treball per racons serviran per formar i consolidar el seu aprenentatge.

Les famílies de la classe Del Parc  poden veure l'àlbum complet de fotografies a través del GV de la seva classe.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.