divendres, 7 de març del 2014

PRIMERA CAMA: PRIMERA SORPRESA

PRIMERA CAMA

 CARTA DE LA VELLA QUARESMA



Hola nens i nenes,
Vosaltres no em veieu, però jo sí que us veig a tots.
Tinc una feina molt important: Ajudar als nens i nenes a ser millors, a fer-ho molt bé. Els ajudo a ser treballadors, a estimar, a estar contents, a esforçar-se.
Per això, ara que esteu al meu voltant, m’agradaria que ho féssiu molt bé. Això vol dir que heu de seure molt bé, estar molt tranquils i escoltar. Ja sabeu que no sóc aquí amb vosaltres però us veig, i m’agrada veure que tots ho sabeu fer molt bé.
Sabeu com la faig la meva feina?  Sabeu com ajudo als nens i nenes a fer-ho millor?  Doncs cada divendres escric una carta i faig que la portin a l’Escola. La Fati us deixarà la carta al costat d’aquest retrat. Llavors vosaltres haureu de venir aquí a la vora i escoltareu el missatge de la carta. En el missatge us demanaré una cosa cada setmana. Una cosa que haureu de fer. Durant tota la setmana haureu de fer allò que us he demanat i així, amb l’esforç de fer-ho  us fareu molt grans i jo estaré contenta.
Aquesta setmana us demano aquest esforç:
NO PODEM FER ENFADAR ALS COMPANYS!!! MAI. MAI. Si tota la setmana practiquem aquest esforç, segur que ho aprendrem a fer i no ens costarà.
D’acord? Les vostres mestres us ajudaran a fer aquest esforç i us aniran recordant que no heu de molestar. Segur que ho aconseguirem.
I com que vull que tingueu moltes ganes de fer aquest esforç, us he preparat una sorpresa. Veureu que darrera d’una cama he deixat una noteta. En aquesta nota hi ha una sorpresa. Per poder descobrir aquesta sorpresa, demano que un nen de la classe ... Contes em tregui la cama. Després podreu saber quina sorpresa hi ha.
Però... abans de treure la cama, tots junts m’heu de dir el poema.
Fins la setmana que ve, a veure si us agrada.
VELLA QUARESMA.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.