Amb l’estrena del mes de juny, algunes activitats o dinàmiques són
específiques del moment i altres ajuden a fer balanç.
En aquest cas, es tracta de l’inici del darrer torn de mainaders
del curs, que correspon a la segona meitat dels alumnes de la classe Llimoner
de quart de primària.
El rol de mainader és un dels més desitjats i valorats per part
dels alumnes de primària. Els agrada fer de mainaders sobretot pels vincles que
fan i les emocions que es desperten. Però a poc a poc, amb la seva intervenció
a les aules dels companys més petits, aquests nois i noies adquireixen
estratègies i recursos d’actuació en un entorn que no els és propi. Amb
l’adquisició d’aquestes eines, amb la satisfacció d’un resultat positiu fruit
de les actuacions, els mainaders prenen consciència de les pròpies capacitats i,
per tant, enriqueixen la valoració del seu propi jo.
D’altra banda, els infants més petits han gaudit i han estimat
aquests referents tan propers alhora que s’han nodrit d’un model que ha
representat esforç, empatia, complicitat i respecte.
Haver estat mainader
és un orgull i un record per sempre.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.