dimecres, 1 d’octubre de 2014

EL SÍMBOL I EL JOC AL CAMP D'ESPORTS



EI3
Un cop els nens i nenes comencen a sentir-se ben còmodes en el nou entorn, trien el seu símbol identificador que els ajudarà a organitzar-se i assolir autonomia. El símbol també contribueix en el seu procés de socialització ja que identifica clarament els companys de la classe.
L'activitat de triar el símbol es considera un pas en el procés d'adaptació. També representen estímuls gràfics que els nens i nenes van reben, van integrant i ajuden a la formació de recursos i estratègies en l'aprenentatge.
Els nens i nenes de els classe Cu-cut, Picarol i El Molí tenen el seu símbol a la motxilla, al vestidor i al penjador del seu got.

https://plus.google.com/photos/117516591758886625977/albums/6065204365358393009?authkey=CPjR2I2FkciNUQ

EI4 i EI5
El joc a l'aire lliure té gran importància en el desenvolupament personal i social dels nens i nenes.
Els nens de EI4 i EI5 poden jugar al seu gran jardí que té part de sorra, una caseta i part de terrassa. Allà desenvolupen tota mena de jocs excepte el joc de pilota, ja que aquest requereix un espai més adequat.
Dos cops a la setmana, els nens i nenes d'Educació Infantil van al camp d'esports a jugar per tal de poder desenvolupar tot tipus de joc, inclòs el joc amb pilota. No hi van totes les classes a l'hora sinó de dues en dues. Tot i que molts nens i nenes trien la pilota per jugar en aquest espai, són molts els que s'estimen més buscar racons, jugar amb elements o triar un joc més tranquil. El camp d'esport permet molta varietat d'activitats.

https://plus.google.com/photos/117516591758886625977/albums/6065210698815681777?authkey=CMbp-5_p9IPBmwE

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.