dilluns, 10 de novembre del 2014

LA CANÇÓ DELS COLORS



La cançó és una bona via per treballar també el llenguatge a l’hora que es desperta la sensibilitat música.
En aquesta sessió, aprofitant la tria del color que han fet a les classes Contes, Joguines i L’Estel de EI4, el professor de música, el Sr. Víctor, ha ensenyat LA CANÇÓ DELS COLORS. Tot cantant i representant-la, els nens i nenes de la classe L’Estel han fet un treball de llengua. El color lligava amb uns elements que es relacionaven amb les paraules derivades. Han sortit un munt de paraules noves que han aprofitat per definir: coses blanques, verdes i blaves i altres paraules relacionades.
El llenguatge, la cançó i el moviment han estat els protagonistes en aquesta sessió.

LA CANÇÓ DELS COLORS
Verd, verd, verd
És el vestit que porto.
Verd, verd, verd
És tot el que jo tinc.
Perquè m’agrafa
El verd del prat
Que el meu amic
És un jardiner.

Blanc, blanc, blanc
És el vestit que porto.
Blanc, blanc, blanc
És tot el que jo tinc.
Perquè m’agrada
El blanc de la farina
Que el meu amic
És un forner.

Blau, blau, blau
És el vestit que porto.
Blau, blau, blau
És tot el que jo tinc.
Perquè m’agrada
El blau del mar
Que el meu amic
És un mariner.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.