dimarts, 15 de novembre del 2016

TREBALL ESPECÍFIC O SISTEMÀTIC: LA TAULA D'ESCRIURE

Taula d'escriure a EI5 - Del Parc
 
Racó de motricitat fina EI3

Els nens fan els seus aprenentatges a partir de situacions reals on intervenen posant en joc totes les seves habilitats. Els fets significatius, les evidències que succeeixen a l'entorn proper, que plantegen reptes i interrogants són sempre el punt de partida per despertar la curiositat. Quan estan motivats, els nens es mostren molt actius i arriba el moment de  desenvolupar uns procediments que, a banda de garantir els aprenentatges, estimulen les habilitats tot millorant les capacitats.
Però l'aprenentatge complet i consolidat requereix sempre una descontextualització, una sistematització i una aplicació d'allò que s'ha descobert. És després de la pràctica d'aquests tipus d'exercicis quan l'alumne integrarà el coneixement.
Aquestes activitats sistemàtiques també afavoriran els hàbits de treball, les actituds i capacitats: ordre, constància, esforç, memòria, atenció... requisits necessaris en el procés d'aprenentatge.
En aquestes imatges es veuen alumnes d'EI4 a la taula d'escriure; un racó on la postura, l'atenció,  l'ordre o el silenci, així com la manera d'agafar estri afavorirà l'habilitat motriu tot fent a quest procés d'aprenentatge de l'escriptura.
Racó de motricitat fina EI3
Taula d'escriure a EI4 - Joguines

Taula d'escriure EI4 - Joguines

Taula d'escriure EI4 - Joguines

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.