dimecres, 16 de novembre de 2016

ÚS DE DISPOSITIUS TECNOLÒGICS

Els nens, nadius digitals, ja tenen habilitats per utilitzar els dispositius tecnològics. No s'ha de negar l'evidència que conviuen amb aquests dispositius i que son testimonis de l'ús que els adults fen d'aquestes eines.
Tauletes, mòbils, pissarres digitals es presenten de manera tan natural com un llapis, una pissarra o un full. 
Establir una mirada oberta i positiva ajuda a ordenar les idees i veure els beneficis i perills que es desprenen d'aquests instruments de manera racional. 
Només cal tenir en compte que l'adult està present en la relació del nen amb el dispositiu: conèixer-ne els continguts, marcar les estones adequades, determinar el temps i practicar conjuntament. Apartar o negar el contacte dels nens amb els dispositius només és endarrerir l'oportunitat d'un aprenentatge que tots hauran de fer.
A l'escola, la tauleta ens ajuda a complementar i sistematitzar alguns aspectes de l'aprenentatge. Els nens la fan servir en parella o en petit grup, a estnes determinades i sota la mirada de l'adult.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.