dilluns, 30 d’octubre de 2017

LLENGUA ANGLESA: DIFERENTS ENTORNS, DIFERENTS REFERENTS


Si les tutores són el principals referents dels infants a l'escola, hi ha altres mestres  de l’equip d’Educació Infantil que intervenen a les aules de forma continuada fent diferents activitats. Aquestes mestres, que també esdevenen models i referents per als alumnes, parlen de manera habitual en anglès per tal que els nens i nenes estiguin exposats a aquesta llengua en diferents entorns i situacions. Hàbits o rutines, esbarjo, descans, senzilles activitats lúdiques i quotidianes, entre altres propostes, representen una influència de la llengua anglesa tan eficaç que són claus per a la seva interiorització.
A poc a poc, l’infant va construint la base del llenguatge alhora que n'interpreta aquest aspecte funcional que li donarà sentit a l'adquisició i al coneixement que va integrant.
Però a l’escola, l’aprenentatge de l’anglès no s’estimula només des d’aquesta vessant. Si fa uns dies parlàvem de la funció dels mestres d’anglès que fan quatre sessions a la setmana i avui parlem d’aquestes mestres referents, més endavant ho farem dels altres eixos en els quals se sustenta l’adquisició d’aquest idioma.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.