Des d’ahir els fenòmens
meteorològics estan modificant totes les dinàmiques.
L’escola viu aquesta situació
com una oportunitat d’aprenentatge en tots els sentits. L’entusiasme dels
infants motivat per l’arribada de la neu, s’ha de fomentar encara més. Són unes
vivències que permeten fer agrupacions diferents, activitats fora del previst,
espontànies i fins i tot improvisades, però igualment riques i significatives.
Totes estaran marcades per les finalitats i els objectius i tindran l’estímul
de ser diferents. L’entorn i els referents, per més que seran propis i coneguts
pels alumnes, avui queden condicionats i seguiran una dinàmica on tots
s’han de sentir còmodes, escoltats i estimulats.
El joc, els contes, el teatre,
les activitats de joc cooperatiu, els exercicis de dinàmica, l’art,
les emocions... seran presents com sempre, però avui amb aquest toc
d’excepcionalitat que tant motiva els nens i nenes.
Pedagogia ocasional un cop més.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.