dilluns, 16 de març del 2015

INTERACCIONS EN LLENGUA ANGLESA: CINDERELLA

A l'Escola, la llengua anglesa és present de manera continuada i natural. Es té cura que arribi des de diferents contextos i referents i, sobretot, amb activitats lúdiques i significaves que respectin ritmes i models d'aprenentatges diversos.
S'obren diferents vies per tal d'aconseguir la màxima motivació dels alumnes cap a aquesta llengua segons els paràmetres indicats i per aconseguir-ho són diversos els escenaris que es presenten.
Una de les vies importants del projecte és la interacció entre nens i nenes de diferents edats. L'activitat que es mostra avui, que es va portar a terme divendres, n'és un bon exemple. Per un costat dóna resposta a nens i nenes més grans amb alt nivell de la llengua, cosa que els estimula i potencia. Per altra banda, incideix en els alumnes més petits que reben la influència d'aquests  companys, els quals són per a ells un model. Tot plegat, una oportunitat d'aprenentatge.
La Vinyet de la classe Mestral, la Paula de la classe Ponent són nenes de tercer de Primària que tenen un alt nivell de coneixement de la llengua i necessiten activitats que s'adeqüin al seu ritme. Elles fa dies que han estat preparant una petita representació de titelles: "Cinderella" amb el professor Aran. Al mateix temps, a les classes d'EI5 han preparat també el conte amb el Sr. Aran, però el fet que la representació fos a càrrec de les companyes més grans, els va motivar especialment.
En aquesta activitat, que va acabar amb un ball final amb la implicació de tots, hi han participat ja els alumnes de les classes Del Bosc i Del Parc, i ben aviat ho farà també la classe Virolets amb la incorporació de la Carlota de la classe Tramuntana de tercer de Primària que també s'implicarà en la representació.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.