Després d’haver participat en el
treball per ambients, on cada alumne ha interaccionat amb altres companys, en
una proposta estimulant integrada per materials, eines i elements diversos, la
mestra ajuda a la reflexió per tal que cada infant vagi prenent consciència
d’allò que ha après i de com ha après.
Aquests procés, els nens i nenes
més petits, el realitzen tenint en compte que la seva concepció del temps es
basa en la immediatesa. Les preguntes clares i concretes faran activar el
pensament crític de l’alumne, que anirà concretant les idees i posant paraules
a la construcció del seu coneixement.
Les preguntes es relacionaran amb
tres aspectes significatius pels infants: les seves emocions, la seva actitud i
la seva realització de la tasca. A partir d’aquí, els alumnes enregistraran la
seva valoració en un gràfic que, amb el temps, representarà l’evolució i la
consciència del propi aprenentatge.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.