Aquest dijous, els infants han
participat en un taller de ciència motivat a tres bandes. Per un costat, els
infants han escoltat un conte on es narraven diferents actituds davant de la
cura del medi ambient. La història ha provocat una conversa, un debat i una
reflexió que s’ha endinsat en el pensament crític, lliure i ètic.
D’altra banda, els encarregats
del medi ambient, alumnes d’EI5 que formen part del Comitè d’Escoles Verdes,
avisen que la cura de l’hort d’Infantil no pot aturar-se durat les vacances.
Tot plegat ha provocat la necessitat de trobar una manera de seguir regant les
hortalisses durant el període de descans.
Després d’una investigació, s’ha
proposat la creació d’un dispositiu de rec ecològic, cosa que s’ha realitzat en
el taller de ciència d’avui, seguint el mètode científic.
Tota una demostració de l’aprenentatge global i transversal.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.