dilluns, 7 de maig de 2018

DIVERSITAT A L’AULA




La realitat social, i com a conseqüència la de l’escola, presenta diferents ritmes i models d’aprenentatge. Sovint es pensa en la dificultat a l’hora de buscar recursos i estratègies en el progrés dels infants, tanmateix cal tenir en compte igualment les habilitats destacades que poden presentar.
Els mestres han d’estar atents a totes les evidències i donar resposta a cadascuna d’elles perquè és aquesta diferència de maneres d’actuar, de pensar, d’emocionar-se o d’interessar-se allò que pot  representar l’enriquiment de tots els infants.
Mostrar una mirada oberta i donar cabuda a les possibilitats destacades i fer-ho amb rigor i planificació és el procediment clau a seguir per tibar de la precocitat que els nens poden presentar en algun aspecte.
Les imatges mostren una activitat que no és pròpia de les classes d’Educació Infantil. Però si un alumne mostra potencial en estratègia, és bo crear la dinàmica adequada per tal que exerciti l’habilitat. Ben aviat, algun dels companys s’interessa per l’activitat i tots hi guanyen.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.