dijous, 3 de maig de 2018

EL MÈTODE CIENTÍFIC AL LABORATORI


El pensament científic s’ha de treballar i promoure com a base de l’aprenentatge.
A les aules, la ciència hi entra des de la vida quotidiana, des dels tallers de ciència, el treball per ambients i des de les activitats relacionades amb el projecte de treball. En gairebé tots  els contextos, el mètode científic és el model a seguir. Els mestres i els companys més grans de Secundària han d’acompanyar aquest procés, ja que segueix una metodologia establerta i el rigor ha de ser present.
Aquests darrers dies, abans de la seva gran experiència: L'ESTADA a Can Mas, els alumnes de les classes Del Parc, Virolets i Del Bosc han tingut oportunitat de viure una experiència sota el patró del mètode científic al laboratori, conduïda pel Sr. José Luís, professor de Secundària. Els infants han fet hipòtesis, han experimentat, han recollit dades i evidències per arribar a esbrinar un resultat que ha respost les preguntes.
L’experiència presentada era de l’àmbit de la física i  es basava en el pes i la massa.
Quin dels dos objectes creieu que pesarà més? Un cop llançat el repte, la curiositat serà el motor de l’activitat.












Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.