En un
entorn d’aprenentatge global, el punt de partida és una situació real i
significativa. Els infants, en aquest context presentat han d’experimentar,
investigar, compartir reflexions, buscar dades o argumentar, per exemple, en
cooperació. En aquest procés, s’estan posant en pràctica procediments que
determinen el coneixement i aprenentatge dels alumnes. L’objectiu és resoldre
el repte plantejat mentre es desenvolupen capacitats com ara
l’organització del pensament, la creativitat, el raonament, la transcripció o
la comprensió entre altres.
Però aquest
aprenentatge es consolida quan els alumnes fan un treball específic i apliquen,
practiquen i sistematitzen els coneixements fora de context. En aquest sentit,
la realització individual o el treball per racons, compleix aquesta funció.
En aquestes imatges es veuen diversos exemples de treball
específic.
Són alumnes portant a terme
realitzacions gràfiques de forma individual o bé participant en racons de
treball.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.