dilluns, 22 d’octubre de 2018

TREBALL ESPECÍFIC




En un entorn d’aprenentatge global, el punt de partida és una situació real i significativa. Els infants, en aquest context presentat han d’experimentar, investigar, compartir reflexions, buscar dades o argumentar, per exemple, en cooperació. En aquest procés, s’estan posant en pràctica procediments que determinen el coneixement i aprenentatge dels alumnes. L’objectiu és resoldre el repte plantejat mentre es desenvolupen  capacitats com ara l’organització del pensament, la creativitat, el raonament, la transcripció o la comprensió entre altres.

Però aquest aprenentatge es consolida quan els alumnes fan un treball específic i apliquen, practiquen i sistematitzen els coneixements fora de context. En aquest sentit, la realització individual o el treball per racons, compleix aquesta funció.

En aquestes imatges es veuen diversos exemples de treball específic.

Són alumnes portant a terme realitzacions gràfiques de forma individual o bé participant en racons de treball.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.