Un altre entorn d’aprenentatge ric i estimulant és
l’organització del treball per racons.
En el treball per racons, els infants sistematitzen i
apliquen l’aprenentatge de manera significativa però descontextualitzada.
El procediment que cal seguir té a veure amb el mètode
científic ja que aquest permet un aprenentatge ple de rigor i objectivitat:
fets i dades!
Quan aquesta dinàmica es realitza en interacció amb els
companys més grans, que s’hauran format en aquesta tasca per aconseguir
interessar els petits amb les preguntes adequades, el resultat té un valor
afegit i representa un aprenentatge per a tots.
Cada dimarts, els alumnes de les classes Virolets, Del
Parc i Del Bosc d’EI5 s’organitzen en racons de treball de totes les matèries
amb el suport i la guia dels companys de la classe Gaudí de 1r de Batxillerat.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.