Els mestres especialistes en
aquesta llengua fan quatre sessions a la setmana, de mitja hora cadascuna a les
aules d’EI. L’activitat és sempre significativa, fonamentada en el llenguatge
oral i corporal i amb una dinàmica ben activa i lúdica. Contes, titelles, jocs
de moviment, representacions... allò que motiva uns infants que a poc a poc,
aniran adaptant-se a una llengua que no és pròpia.
Els mestres especialistes fan
també unes activitats avaluadores a l’inici (excepte a EI3) i a final de curs,
sempre en un format de joc, que per un costat permeten veure en quin moment del
procés es troba cada infant i per
l’altra, ajuden a la millora del propi projecte.
A poc a poc, l’alumne anirà
comprenent alguna paraula anglesa, després la comprensió es farà per context,
tot i que segurament no expressarà cap
mot en aquesta llengua, fins que la comprensió sigui més amplia. Progressivament i
al seu ritme, anirà adquirint el vocabulari més significatiu fins que podrà
iniciar l’expressió de frases senzilles que s’aniran fent més complexes amb el
temps.
És important que els models a
seguir siguin el més correctes possibles perquè l’infant imitarà la parla que escolti.
En aquestes imatges es veuen els
infants participant en activitats pròpies de les sessions en llengua anglesa. La cançó és un dels recursos que més agrada als alumnes.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.