Els infants més petits aprenen a parlar a partir de la comunicació
amb els seus referents. Sentir parlar els familiars més propers i tenir necessitat
de comunicar-s’hi són els estímuls més eficaços per iniciar la parla i integrar
el llenguatge.
Per imitació, els infants inicien l’emissió de sons, de paraules i
més tard de frases. Cada infant ho fa al seu ritme i va fent un procés
d’adquisició del llenguatge pel que fa a l’expressió, comprensió, emissió i
vocabulari.
Talment aquesta és l’evolució que farà l’infant pel que fa a
l’adquisició de la llengua anglesa. Davant d’activitats lúdiques, dinàmiques i
plenes de significat, tot seguint el model del seu referent, el nen o la nena
se sent estimulat i va integrant a poc a poc el llenguatge.
A l’Escola, l’anglès és una presència continuada i natural que
entra a les aules, passadissos i vestíbuls, així com al jardí a través de
situacions significatives.
Per portar a terme aquesta dinàmica, s’obren uns eixos que es
poden descriure de manera independent, encara que tots van relacionats:
les sessions dels mestres d’anglès, el CLIL, l’activitat amb els altres
mestres, els alumnes més grans i la relació amb l’exterior a través d’Internet.
Durant aquesta setmana, les publicacions, visualitzacions i les imatges del blog d’Infantil es dedicaran a
aquest aprenentatge.
|
SESSIÓ DE TITELLES EN ANGLÈS EI5 |
|
EL TEMPS EN ANGLÈS EI4 |
|
EL TEMPS EN ANGLÈS EI4 |
|
EL TEMPS EN ANGLÈS EI4 |
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.