En el context d’aquest treball més sistemàtic i específic que
els alumnes realitzen a classe es presenta la taula de treball.
És un espai
d’aprenentatge que reuneix les condicions per assolir l’organització de l’espai
gràfic, la direccionalitat, la lateralitat, la coordinació de l’ull amb la mà,
la força i la destresa de les mans a l’hora de fer servir un estri per a fer
realitzacions gràfiques i, en definitiva, escriure.
Però el procés ha de
començar amb el moviment del cos o la situació dels elements en relació a
l’espai.
En aquestes imatges es
poden veure els alumnes realitzant diferents activitats que corresponen a
l’evolució del seu propi procés d’aprenentatge de la lectura i l’escriptura.
Els infants dibuixen traços amb diferents materials i en diverses superfícies
que són un preludi de les lletres. Els hàbits de treball en aquesta taula de
treball es treballen intensament.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.