Els nens i nenes estan
desenvolupant un projecte a cada aula que els permetrà assolir uns objectius i
aprendre uns continguts. A través d’una estona de treball global i cooperatiu
hauran de fer recerca i experimentació i també una estona de treball més
específic de sistematització i aplicació que els permetrà consolidar
l’aprenentatge que han fet .
Tot ha començat a partir d’un
conte que es desenvolupa en un context de fantasia. Els espais de l’entorn
proper dels nens i nenes s’han transformat gràcies a la decoració que han dut a
terme entre tots. La representació creada es situa en tres espais naturals: el
fons del mar, la cova i el bosc.
Amb aquesta motivació, els
alumnes triaran el seu projecte que els portarà a comprendre i esbrinar una
incògnita relacionada amb un d’aquests tres entorns.
Un cop encuriosits i motivats,
els alumnes s’hauran de posar d’acord sobre què és allò que els provoca
necessitat de saber més. La dinàmica que es desplegarà, un ric espai
d’aprenentatge, desembocarà en un
resultat final que es materialitzarà durant la Setmana de Carnaval. D’aquesta
manera, caldrà també decidir la disfressa que es lluirà el dia d’aquesta festa.
A les imatges es veuen els
alumnes compartint les idees i sensacions que els provoca l’entorn,
reflexionant en grup i escollint el projecte a través d’una votació.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.