divendres, 28 de febrer de 2020

MENÚ EI5


El moment de l'àpat requereix una preparació feta amb profunditat i consciència. Cal seure a taula amb les mans ben netes i el tovalló ben posat, repassar el menú i verbalitzar les primeres pautes que a poc a poc els nens i nenes aniran integrant durant el curs.

Els infants d’EI5 escriuen el menú i la mestra realitza un treball de consciència fonològica sistemàtic.

L’objectiu d’aquest treball és percebre i diferenciar aspectes qualitatius dels fonemes , allò que els fa diferents, a partir de diverses activitats on reconeguin, produeixin, discriminin i diferenciïn els sons (fonemes), des del punt de vista de:

  • El punt d’articulació
  • El mode d’articulació (oclusius, fricatius, nasals i vibrants)
  • Sonoritat de les cordes vocals
  • La segmentació de la paraula
És costum que abans d'iniciar l'àpat a les classes es reciti un poema adequat al moment. Un cop dit aquest poema, tothom estarà preparat per començar el dinar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.