dimarts, 15 de setembre de 2015

DINÀMIQUES AFAVORIDORES DE L'ADAPTACIÓ A L'ESCOLA

Dinàmica d'adaptació (enllaç)
A poc a poc, els nens van acostumant-se al nou entorn i a fer-se'l seu. Cada edat requereix la seva atenció i una dinàmica adequada en els primers dies per afavorir aquesta integració.
El joc lliure amb la proximitat dels referents és l'activitat convenient per els primers moments d'arribada a l'escola. Els nens i nenes es van relaxant i van coneixent el seu entorn.
Altres activitats afavoridores són la conversa, les tasques quotidianes, el treball en grup i totes aquelles propostes que comporten  estímuls engrescadors que convidin a l'acció.
En aquestes imatges es veuen els nens i nenes d'EI3 de les classes Cu-cut, Picarol i El Molí jugant en els seus ambients, els nens de la classe Contes d'EI4 pintant i els de les classes Joguines i L'Estel també d'EI4 en plena conversa.
En canvi els nens i nenes d'EI5 fan activitats ben diverses: mentre els nens i nenes de la classe Virolets treballen individualment, els alumnes de la classe Del Parc fan tasques d'organització en grup i els de la classe Del Bosc estan fent joc simbòlic després d'haver decidit com voldran decorar l'espai.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.