És de gran importància considerar els espais i entorns dels alumnes com a font i oportunitat d'aprenentatge i per tant, de gaudi. Els nens saben trobar i utilitzar tots els estímuls que els arriben per construir el seu saber, cosa que ha de repercutir de manera directa en les seves habilitats.
El
joc lliure en espais adequats i també el suggeriment d'activitats
diverses comporta el desenvolupament personal, social i intel·lectual
dels nens.
Els
alumnes a l'Escola han de tenir opcions diverses relatives a l'espai
tant a l'interior com a l'exterior de l'Escola. En un entorn dinàmic,
motivador i adequat, les possibilitats de formació són grans.
Joc
simbòlic, manual, de construcció, d'estratègia... però també ciència,
llenguatge, matemàtica... estan integrats en l'espai al servei dels
alumnes.
En
aquestes imatges es veuen nens d'EI3 i d'EI5 fent activitats lúdiques en tres
entorns diferents que ofereixen plenament possibilitat de gaudi i
aprenentatge.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.