A
l’Escola, la tauleta és una eina utilitzada com a complement en molts aprenentatges. És un instrument molt
adequat per treballar per racons, fent servir per exemple aplicacions per a la
interiorització de la llengua anglesa, o altres que es refereixen a
habilitats matemàtiques com ara comptar, reconèixer, classificar, o que fan incidència en el llenguatge treballant per exemple, la discriminació de
sons...
També
pot ser un complement per ajudar en l’evolució d’aquells alumnes que necessiten
més opcions, més alternatives que les activitats que s’han
fet a la classe per assolir alguns aprenentatges, així com també serveixen per
incentivar encara més aquells nens i nenes que destaquen amb alguna habilitat.
També,
si els alumnes resolen amb la tauleta exercicis per parelles, l’enriquiment i l’ajuda entre ells és més
eficaç.
I no cal oblidar que la interacció entre nens i nenes més petits i nois i noies, amb la supervisió de l'adult, promou una complicitat beneficiosa per a tots.
Cal treballar unes normes d’utilització que ajudaran a
fer que els petits actuïn amb responsabilitat davant d’una eina d’aquesta mena.
Igualment,
és necessari pensar en uns hàbits que formen part de la rutina quotidiana i que
es refereixen a la salut: cal controlar la llum i la proximitat de la vista a
la pantalla, la seva postura corporal, el temps i el moment d’utilització.
Ens les imatges es veuen nens i nenes de la classe Del Parc de EI5 en plena activitat.
Ens les imatges es veuen nens i nenes de la classe Del Parc de EI5 en plena activitat.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.