dimarts, 2 de febrer del 2016

LA CARA BEN PINTADA: ORDRES D'EN CARNESTOLTES

Nens i nenes d'EI3

Nens i nenes d'EI4

Nens i nenes d'EI5
Ahir el POP i la POPETA van demanar a tots els nens i nenes que es pintessin la cara per animar en Carnestoltes.  Avui es veuen cares amb totes les expressions i els colors, cosa que fa molta alegria i molt goig.


I entre rialla i rialla, s'ha rebut a les classes un nou missatge. L'han enviat la MEDUSA i el mateix Carnestoltes.
Tots dos han deixat una nova indicació:
una nova indicació: 


Diu en Carnestoltes...
Us presento la meva amiga... la medusa. Ella m’ha acompanyat en el meu viatge. La medusa és l’amiga és llesta que tinc. Sap  moltíssimes coses. Explica contes i històries molt interessants. Fins i tot sap poemes i cançons.  Mireu quin petit poema:

LA MEDUSA PRESUMIDA
 NEDA, NEDA SENS PARAR
PERÒ AMIC MEU SI TU ET DESCUIDES,
VIGILA QUE ET POT PICAR!
Ja ja ja... jo di dic aquest poema per fer-la enfadar. Ella no vol picar les persones, ho fa sense voler, però no se n’adona i  flassss, ja t’ha picat.
I avui jo, que sempre estic de broma, li he dit el poema unes quantes vegades:

LA MEDUSA PRESUMIDA
 NEDA, NEDA SENS PARAR
PERÒ AMIC MEU SI TU ET DESCUIDES,
VIGILA QUE ET POT PICAR!

LA MEDUSA PRESUMIDA
 NEDA, NEDA SENS PARAR
PERÒ AMIC MEU SI TU ET DESCUIDES,
VIGILA QUE ET POT PICAR!

I ella al final... s’ha enfadat. I ara està moooolt enfadada amb mi. Així és que he decidit una cosa:  fer-me un pentinat ben estrany i divertit a veure si riu una mica. Voleu acompanyar-me per trencar-nos de riure? Dons apa, quedem així: demà tots hem de venir amb un pentinat ben estrany i estrafolari. Apa doncs, a veure si li fem passar el mal humor!
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.