dijous, 20 de setembre de 2018

L'EMOCIÓ DE FER NOUS VINCLES



Un aspecte clau de l’evolució en l’adaptació a l'Escola dels infants és el vincle emocional que ells fan amb els seus nous referents. Sentir-se escoltat, estimat i tenir uns mestres propers i alegres a l’hora que coherents i conseqüents és clau per un bon desenvolupament global.
Les tutores són els adults principals de referència però ben aviat es creen nous vincles. A mesura que els petits van coneixen i estimant tots seus mestres, desapareixen els neguits i inquietuds que inicialment poden sentir, per començar a poc a poc, a  mostrar-se-se cada vegada més motivats, encuriosits, actius i feliços.
En les imatges es poden veure diferents estratègies per crear lligams entre infants i mestres. La música, el joc, el moviment, les històries o contes i la fantasia són recursos tradicionals per motivar els infants.

En les imatges dels alumnes d'EI3 es veuen els infants interaccionant amb els mestres d’Educació Infantil.

Imatges dels alumnes d'EI4 fent altres activitats relacionades amb el joc, el coneixement del cos i la pintura.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.