dilluns, 1 d’abril de 2019

PRENDRE CONSCIÈNCIA D’ALLÒ QUE S’HA APRÈS: L’AUTOAVALUACIÓ



Després d’haver participat en el treball per ambients, on cada alumne ha interaccionat amb altres companys, en una proposta estimulant integrada per materials, eines i elements diversos, la mestra ajuda a la reflexió per tal que cada infant vagi prenent consciència d’allò que ha après i de com ha après.

Aquests procés, els nens i nenes més petits, el realitzen tenint en compte que la seva concepció del temps es basa en la immediatesa. Les preguntes clares i concretes faran activar el pensament crític de l’alumne, que anirà concretant les idees i posant paraules a la construcció del seu coneixement.

Les preguntes es relacionaran amb tres aspectes significatius pels infants: les seves emocions, la seva actitud i la seva realització de la tasca. A partir d’aquí, els alumnes enregistraran la seva valoració en un gràfic que, amb el temps, representarà l’evolució i la consciència del propi aprenentatge.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.