dijous, 24 d’octubre de 2019


EL PAPER DE LA MESTRA



Compartim amb els infants i els acompanyem cada dia, centrant la nostra mirada en un profund respecte envers els seus processos de vida, de manera que se sentin reconeguts, acceptats i estimats. Sentim que el reconeixement i l’acceptació de l’infant, tal i com és, permet un creixement en equilibri i benestar.

Els acompanyem perquè sentin que hi som, en el seu camí cap a la responsabilitat; creiem en el respecte per la naturalesa pròpia de l’infant, tot mantenint la pròpia essència i la seva manifestació natural, centrant-nos sempre en actuacions que fomentin el creixement i l’aprenentatge. Els acompanyem observant, sent-hi presents, proposant… però mai imposant, mai condicionant, mai fent judicis sobre la seva persona. Els nens i les nenes necessiten sentir-se acceptats per ells mateixos, com a focus d’amor, d’energia i d’intel·ligència, perquè cadascú és un ésser, una individualitat central a part de qualsevol manera de ser.
Aquest acompanyament respectuós permet que molts infants connectin amb el desig per aprendre.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.