Primera
setmana de trimestre i primera setmana de treball per ambients.
La
proposta està formada per nou ambients molt diversos, alguns dividits en dos
entorns diferents que responen a totes les finalitats de l’Escola
relacionades amb els valors principals de PENSAR, SENTIR I ESTIMAR.
En
el conjunt dels ambients, els infants poden desenvolupar totes les capacitats
necessàries per a la seva evolució i el seu aprenentatge a través de
l’experimentació lliure.
Prèviament
a l’activitat, l’infant escollirà l’ambient on vol anar i es posarà la polsera
distintiva d’aquest espai. Amb la seva targeta d’avaluació, podrà anar cap a
l’ambient triat per trobar-se amb altres companys i interaccionar. L’activitat
és lliure, però hi ha unes normes bàsiques que tots coneixen.
El
material està pensat per afavorir l’aprenentatge tot provocant preguntes i
presentant reptes que sorgeixen de manera natural.
L’activitat
estarà compartida amb els nois i noies de les classes Sant Jordi, Finestrelles
i Montjuïc, de 1r d’ESO, que en el marc de les activitats de Vida Social, no
només participen en l’organització sinó que interaccionen directament amb els
companys més petits d’EI3, EI4 i EI5 que són en el mateix ambient.
Un
cop acabada l’activitat, cal recollir el material i la mestra responsable de
cada ambient anotarà l’avaluació en la targeta de cada alumne. Després, tots
tornaran a l’aula (els més petits d’Ei3 acompanyats dels companys d’ESO) on es
posarà en marxa una activitat de autoavaluació o co avaluació, segons el dia.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.