dilluns, 12 de febrer de 2018

PLURILINGÜISME, L’ANGLÈS A LES AULES




L’exposició a les llengües és la millor garantia del seu aprenentatge. Però en les edats més tendres, aquesta pràctica s’ha de portar a terme més que mai amb rigor i amb el model correcte perquè els infants just estan construint la base de la pròpia llengua.

A l’escola, l’anglès arriba de diverses formes a les aules però sempre a partir d’activitats lúdiques, dinàmiques i significatives. El projecte té cura que l’exposició a l’anglès sigui diària, en diferents moments, des de diferents contextos i amb diferents referents.
És per això, que una de les pràctiques que es porta a terme la condueix cada mestre, cada tutor dels alumnes.
En el cas d’Educació Infantil, els tutors utilitzen aquells recursos que permeten donar models d’estructures clares i simples, de vocabulari bàsic, amb la pronuncia treballada. Les rutines, les cançons i els poemes, els senzills jocs de llenguatge oral, les activitats curtes relacionades amb els projectes integrats de cada classe i els audiovisuals de qualitat per treballar l’anglès sumaran a les altres activitats en aquesta llengua que els infants fan a l’escola.
En aquestes imatges es poden veure els alumnes de la classe Cu-cut d’EI3 recitant un poema  que estan memoritzant relacionat amb el projecte que treballen.
TEETH
Brush your teeth
Left and right
Brush your teeth
Day and night

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.