dilluns, 5 de novembre de 2018

LA LLENGUA ANGLESA A EI



Els infants més petits aprenen a parlar a partir de la comunicació amb els seus referents. Sentir parlar els familiars més propers i tenir necessitat de comunicar-s’hi són els estímuls més eficaços per iniciar la parla i integrar el llenguatge.

Per imitació, els infants inicien l’emissió de sons, de paraules i més tard de frases. Cada infant ho fa al seu ritme i va fent un procés d’adquisició del llenguatge pel que fa a l’expressió, comprensió, emissió i vocabulari.

Talment aquesta és l’evolució que farà l’infant pel que fa a l’adquisició de la llengua anglesa. Davant d’activitats lúdiques, dinàmiques i plenes de significat, tot seguint el model del seu referent, el nen o la nena se sent estimulat i va integrant a poc a poc el llenguatge.

A l’Escola, l’anglès és una presència continuada i natural que entra a les aules, passadissos i vestíbuls, així com al jardí a través de situacions significatives.

Per portar a terme aquesta dinàmica, s’obren uns eixos que es poden descriure de manera independent, encara que tots  van relacionats: les sessions dels mestres d’anglès, el CLIL, l’activitat amb els altres mestres, els alumnes més grans i la relació amb l’exterior a través d’Internet. Durant aquesta setmana, les publicacions, visualitzacions i les imatges del blog d’Infantil es dedicaran a aquest aprenentatge.
SESSIÓ DE TITELLES EN ANGLÈS EI5

EL TEMPS EN ANGLÈS EI4

EL TEMPS EN ANGLÈS EI4

EL TEMPS EN ANGLÈS EI4

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.