dimecres, 7 de novembre del 2018

LA LLENGUA ANGLESA. EL CLIL




L’objectiu principal de l’aprenentatge d’una llengua és comunicar. Exposar l’infant a contextos de comunicació provocarà les ganes d’entendre i expressar.

A l’Escola, tots els mestres, en especial els tutors, fan una part de la seva activitat en anglès. Això representa oferir un escenari de comunicació que predisposa  l’infant cap a la interacció oral.  

A EI aquesta activitat es basa en les rutines, en la sistematització d’accions quotidianes, en poemes i cançons, en senzills jocs de llenguatge sovint relacionats amb els projectes que es porten a terme a les aules o en activitats pròpies del centre sempre sota l’assessorament i suport dels mestres especialitzats en la llengua anglesa. Els audiovisuals de qualitat, això sí, que necessiten de la participació activa dels infants, també influeixen en l’aprenentatge de la llengua.

Un dels avantatges que ha demostrat la implementació d’enfocaments plurilingües a EI és que ajuda a trencar l’etapa del silenci, per la qual passen els alumnes que inicien l’aprenentatge de la segona llengua i que més endavant haurien de començar un coneixement de la llengua més formal.

En aquestes imatges enregistrades es veuen algunes mestres en plena activitat de la metodologia CLIL.
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.