divendres, 30 de gener de 2015

EMOCIONS



Un dels pilars de l'etapa, juntament amb el llenguatge, el joc i els hàbits, és el treball de les emocions. Posar paraules als sentiments i saber-les regular, permetrà adquirir un equilibri que serà bàsic en l'evolució dels nens i nenes.
En aquestes imatges es veuen els nens i nenes de la classe Picarol que inicien les sessions de manera sistemàtica. Tot i que aquesta vegada faran l'activitat tots junts, a partir d'ara la dinàmica es realitzarà amb la meitat dels nens i nenes de la classe.
A través de contes, jocs i converses i establint certes rutina en el desenvolupament de l'activitat, els alumnes aniran expressant el que senten i s'acostumaran a escoltar i tenir en compte els sentiments dels altres, prenent consciència que es podem gestionar les emocions més fortes.
A EI3 les emocions més pròpies són l'alegria, la tristesa i l'enuig. A EI4 s'hi afegeix la por i l'estima i a EI5 s'incoporen l'amistat i la vergonya. Tot i així, es tindran en compte i es treballaran totes les emocions que puguin sorgir en la vida quotidiana.
Imatges de la classe Picarol

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.