Seguint les bases del Plurilingüisme, l'anglès ha de ser una presència natural i contextualitzada a les aules. Tots els mestres a l'Escola fan que els alumnes utilitzin aquesta llengua de manera significativa. A EI, un dels eixos que s'obren en l'aprenentatge de l'anglès recau en l'equip de mestres que complementen la tasca dels especialistes que són els que asseguren una bona base de construcció del procés d'aprenentatge iq ue faran l'avaluació. En aquest sentit, les rutines ajuden molt ja que la sistematització de requereixen és un bon aprenentatge pels nens. L'hora de dinar, l'hora de dormir, l'estona de berenar o de recollir... és un moment més motivador si s'utilitzen recursos i eines que motivin els nens mentre aprenen. Així és que totes les mestres, a l'hora de treballar els hàbits, utilitzaran uns recursos de qualitats, supervisats pel departament d'anglès i que són una fons d'aprenentatge garantit i demostrat pel grau de comprensió i producció que els alumnes fan.
En les imatges es veuen nens d'EI3 seguint la música i lletra d'una cançó referent al cos i les accions més sistemàtiques.
Durant aquesta setmana s'han estat realitzant els actes de cloenda de l'any RAMON LLULL a Primària i Secundària.
A l'EI es va treballar l'obra del filòsof a partir de la faula La LLEBRE I EL LLEÓ.
En el recull d'imatges de la pàgina web es pot veure una pel·lícula amb els nens de la classe Del Parc treballant la faula. LA LLEBRE I EL LLEÓ.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.