Tots
els dijous els alumnes d’Educació Infantil treballen per ambients.
Els
infants més petits necessiten experimentar i actuar tot donant resposta a la
seva curiositat per desvetllar interessos i construir el seu aprenentatge.
Un
cop escollit l’espai on vol anar, l’alumne trobarà unes propostes, uns
materials i uns iguals que el motivaran a l’acció tot posant en pràctica uns
processos imprescindible per al desenvolupament intel·lectual. Els infants han
de manipular, relacionar, comparar, verbalitzar, observar, construir... per
formar el propi model d’aprenentatge.
Així
és que amb la polsera indicativa de l’ambient que ha triat, cada nen o nena
participarà en les propostes d’un espai molt estimulant: construcció, plàstica,
el joc representatiu orientat a diferents àmbits (el coneixement del cos, la
matemàtica, la llengua, la psicomotricitat), el joc matemàtic, de
llenguatge oral, la robòtica o la pròpia experimentació.
Interaccionant
amb els companys de diferents edats i també gaudint anirà formant la seva
adquisició de coneixements.
Imatges de la presentació
Imatges de la presentació
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.