dilluns, 6 de novembre de 2017

LA MATEMÀTICA EN L’ENTORN



Els millors estímuls per desvetllar l’interès i el coneixement de la matemàtica es produeixen a la realitat de l’entorn immediat dels infants. Les coses que passen, les coses que es mouen, les coses que canvien... són la millor font d’aprenentatge.
D’altra banda, les històries, els contes, les notícies, les anècdotes...  provoquen les preguntes i les hipòtesis que interessen més i que necessiten de l’acció i la interacció dels nens per esbrinar la realitat o arribar a un resultat.
En aquest procés d’experimentació provocat per la curiositat, els infants fan una descoberta que és la base del coneixement. Posteriorment, caldrà sistematitzar i aplicar allò que han experimentat per consolidar l’aprenentatge.
En aquestes imatges es veuen uns infants de la classe Cu-cut d’EI3 en plena activitat fent ús de les balances i comprovant quin dels materials utilitzats pels tres porquets a l’hora de fer la seva casa, pesa més.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.